Friday, August 22, 2008

علی آزموده: وقتی با برزيلی‌ها هستی و آرژانتين رو تشويق می‌کنی

هفته پيش به پيشنهاد يک هم خونه‌ی ‌فرانسوى رفتم و فيلم"Pineapple Express” رو ديدم. گفتم فرانسويه خوب لابد يه چيزى حاليش ميشه ديگه! نه نشد.

به هر حال عقیدست و می‌تونه متفاوت باشه ولى اينكه يكى بگه رفتم فلان فيلم و ديدم شلوارمو خيس كردم از خنده با اينكه برى تا ته فيلم يه لبخند هم نزنى كه هيچ از هيچ بشر ديگه‌اى هم صدا در نياد... آخه نه مسلمان. اگه کشتنتون هم نريد فيلم رو ببينيد.

به هر حال نتيجه اينه كه امروز نوشته‌ای راجع به فيلم ندارم. البته واقعيت اينه كه يه مقدار هم دچار فراخی شدم و يك مقدار هم سرم شلوغ بود.

اين از اين.

اما اينكه آخه كدوم آدم عاقلى ميره با ۲ تا برزیلی همخونه ميشه بعدش می‌شينه فوتبال آرژانتین با برزیل رو باهاشون ميبينه و وقتى آرژانتین گل زد از خوشحالى پنج تا پشتک وارو ميزنه؟ خوب معلومه هيچكس. اصلا نميدونم چرا اينو نوشتم ولى اگه خونه سراغ داريد خبرم كنيد عوض داره. هیپ هیپ آرژانتین!

با توجه به اينكه جام تو شركت عوض شده و هیجده تا چشم دور و برمه و در منزل هم اينترنت ندارم و كامپيوتر اين برزیلیه هم ويروس داره فارسى نگار هم كه اوووووف، همايون هم تا ۲ دقيقه ديگه منتظر اين مطلبه، قول ميدم هفته ديگه جبران كنم.


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home